منتدي شباب مؤسسة عامر الخيريه
مرحبا بك اخي الزائر
انت غير مسجل في منتدانا فيجب عليك التسجيل حتي تتمكن من المشاركه في المنتدي
وتسطيع معرفه كل مايهك
مع تحيات
ادراه منتدي شباب مؤسسة عامر الخيرية
مرحبا بك اخي الزائر
انت غير مسجل في منتدانا فيجب عليك التسجيل حتي تتمكن من المشاركه في المنتدي
وتسطيع معرفه كل مايهك
مع تحيات
ادراه منتدي شباب مؤسسة عامر الخيرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي لشباب مؤسسه عامر الخيريه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بيان عــــــــــاجـــــــــــل

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابراهيم خضر
مشرف
مشرف
ابراهيم خضر

بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Empty
مُساهمةموضوع: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 9:28 pm

السيد الاستاذ / عادل عامر المدير التنفيذى لمؤسسة عامر الخيريه
مازلت ءامل فى سيادتكم ان تنصروا الحق مازلت اثق ان الطريق للحق صعب جداااا ولكنه امتع الطرق التى حببها الله الى قلبى لم اتعود منذ صغرى ان اتحدث عن احد او عن شئ لاهواء شخصيه او مارب خاصه لقد ربانى ابى الا اخشى احد فى كلمة حق وفى ذات الوقت علمنى ان احترم من هو اكبر منى وتعلمت ايضا الا اتلفظ بلفظ الا واننى قادر على اثباته اثباتا مطلقا وتعودت الا اخوض اى موضوع الا واننى ارى فيه النجاح .
لا اتخيل نفسى ملاكا ولم ولن ارى نفسى من سيصلح الكون ولكننى انسان عادى لى اخطائى وهفواتى ولكنى لا اتعدى حدودى
.

اليوم انقل لسيادتكم باقى حلقات مسلسل الفساد القاطن بجدران مؤسسة عامر بفرع اجهور الصغرى لن اطيل الحديث ولكن سانقل صوره علمتها مؤخرا حيث انه منذ عام تقريبا قام طلاب الجامعه بالتنازل عن مستحقاتهم فى احد الشهور لشراء كراسى وتليفزيون للمقر وتم بحمد الله ذلك ولكن الان اين التلفاز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التلفاز الان بمنزل الاستاذ سعيد سراج الدين والشهود موجودون هل اصبحت المؤسسه وعقاراتها بالتخصيص من املاك مدير المؤسسه نود ان نعلم من سيادتكم....................
وجارى تحضير باقى حلقات المسلسل السخيف.........

Amr Abdel-Malek
Admin
Admin
Amr Abdel-Malek

مُساهمةموضوع: رد: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 10:20 pm

خلاص التلفزيون راااااااااااااااااااح
والله انا خايف علي الكراسي بالمره
حسبي الله ونعم الوكيل
https://ameryouth.yoo7.com
ابراهيم خضر
مشرف
مشرف
ابراهيم خضر

مُساهمةموضوع: رد: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 10:44 pm

بكره يا دكتور يتعمل محضر استهلاك للكراسى كمان ويوقعوا عليه باللاغلبيه برضو
EngineerAhmed
مشرف
مشرف
EngineerAhmed

مُساهمةموضوع: رد: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 11:15 pm

افهم حاجه بس التليفزيون رااح اازااي يعني وفين الرقاابه وفين الشباب ايه يا جماعه هنرجع ونقول تااني ان الحاجات دي حق الناس مش حقوق المدير ولا اي حد بص يا استاذ ابراهيم اناا هشد عليك شويه معلش
بدل الكلام اللي بتكتبه ده اعمل مذكره وبكره تكون عند الاستاذ عااادل ويتفتح تحقيق في كل المخالفات دي والا يبقى انتو السبب
اناا عن نفسي لو شفت المؤسسه جاب لحمه للناس ولو شفت المسؤل اخد كيلو ودخله بيته بعمله فضيحه ومش بخااف بجيب الجزاار واقعد احاسبه وخلي حد يتكلم بص يا استاذ ابراهيم الموضوع لازم يكبر وتروح من سكاات للاستاذ عاادل وتااخده من ايده وتنزل زياه مفجأه في اي وقت عشاان لو حد بيشوف كلامي ده يامن نفسه اناا بقولك في اي وقت
ولو الاستاذ عاادل ما استجبش لطلبك هقولك تعمل ايه بعد كده
https://facebook.com/engineerahmedmohamedsolyman
ابراهيم خضر
مشرف
مشرف
ابراهيم خضر

مُساهمةموضوع: رد: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالجمعة يناير 21, 2011 2:44 pm

رقابة ايه بس وانت محدش بيصدقك ولا بيحقق فى الكلام اللى انت بتقوله
وبعدين مذكره ولا غيره مش هتجيب نتيجه احنا رحنا للاستاذ عادل شخصيا وقولنا على كل حاجه ووعدنا بحاجات كتير فى اول الشهر ده هتكون موجوده ولكن مفيش حاجه حصلت .........
ويكون فى رقابه ازاى وانت اصلا ممنوع من دخول المؤسسه او تعرف ايه الى بيحصل
وبعدين اروح للاستاذ عادل تانى وهو مش بيصدقنا اصلا
وهقولك حاجه ما هو فيه متابع للفرع موجود الاستاذ هانى عثمان يعنى المفروض يبقى عارف ايه اللى بيحصل لكن المتابع بيدخل يبص على الورق ويشرب الشاى او مش عارف مبيشربوش وخلصت الحكايه بصراحه انا مشفتش ولا هشوف متابع زى الاستاذ سامى عبد الرازق الرجل اللى كان بيعرف يحتوى كل المواقف وميسكتش على الغلط
وبعدين انا متهيالى انهم صوروا للاستاذ هانى انى عدو ليه واخر ماشفته بعينى ان الرجل اللى بيمسكوه رائد شبابا المؤسسه كاتب رغبه انه عايز يمسك رائد شباب وهو فى السن ده ومش مكسوف والاعجب واللى خلانى هتجنن ان الاستاذ المحترم هانى عثمان وقع له على الطلب وكاتب بالنص كده حيث انه له نشاط ملحوظ وكبير داخل المؤسسه مش عارف الاستاذ هانى عرف منين وهو لسه ماسك متابع الفرع من اقل من شهر تقريبااااااااااااااا الحمد لله عندنا عقل نفهم بيه الكلام الراجل متابع من اقل من شهر وعرف الرائد وشاف نشاطه الملحوظ والكبير فى المؤسسه

وكمان يمكن يبقى فيه مفاجاه قريبه جداااا هقول عليها قريب بس لما اتاكد الاول ده كله علشان نفسى اعرف البطحه اللى على راسى اللى قال عليها الاستاذ سعيد اموت واعرفها

بس يا استاذ احمد ارجو انى اكون وصلتلك الدنيا ماشيه ازاى
Ahmed Mostafa
مشرف
مشرف
Ahmed Mostafa

الموقع : علي النت منتدي شباب مؤسسه عامرالخيريه اما علي الواقع فاجهور الصغري - القناطر الخيريه

مُساهمةموضوع: رد: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالجمعة يناير 21, 2011 4:26 pm

يا نهار ابيض ومش فايت

انا دافع من دم قلبي علشان يوم الصرف

المستفيدين يلاقوا حاجه يتسلوا بيها لحد الصرف ما يخلص

انا هروح المؤسسه واشوف واسال واعرف التليفزيون و الصابورتين راحوا فين

وليه احنا لازم نتحرك ما ينفعش الكلام علي المنتدي الاستاذ عادل ما بيدخلش علي المنتدي اصلا

علشان يعرف ايه الشكاوي والاقتراحات المقدمه اما نروح ليه او هو يجي والارجح اننا هنروح ولو معملش حاجه

يبقي حسبي الله ونعم الوكيل

وعن نفسي هروح اجيب كرسي قبل ما يتاخدوا انا دافع فلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

.
http://www.ameryouth.yoo7.com
ابراهيم خضر
مشرف
مشرف
ابراهيم خضر

مُساهمةموضوع: رد: بيان عــــــــــاجـــــــــــل    بيان عــــــــــاجـــــــــــل  Icon_minitimeالجمعة يناير 21, 2011 10:44 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اطمن المشكله فى طريقها للحل

بيان عــــــــــاجـــــــــــل
صفحة 1 من اصل 1